sista agilityn

Idag var det sista gången på agilityn för denna kursen. Vi hade som vanligt en liten tvåkamp (för skojs skull ;]) med poängjakt - ta så många hinder som möjligt på 45 sekunder - och vanlig agilitytävling. Poängjakten gick jättebra tycker jag, vi fick ihop över 80 poäng! :] Agilityn gick kanske inte riktigt lika bra, några vägran och några slarvfel från mig - han har blivit så snabb! Men vi slutade som tvåa av åtta så jag är helnöjd! :]

Nästa sak som gäller är den inofficiella tävlingen i Lund i början av maj. Vi måste ta oss tid att träna lite innan så allt sitter. Jag är lite nervös. :P

Samma vecka som tävlingen är kommer även vår - min och Zukis - nya kurs att börja, fast denna gången är det träningsgrupp, hihi. Dessutom ska jag också börja med Ginza i nybörjargrupp, vilket ska bli jättekul. Hon behöver verkligen aktiveras! :]



Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette m Wilma

2a av 8a är ju jätte bra! Grattis! Kul med tävlingen i maj, håller tummarna för er! Grattis också till framgångarna i Berlin!!

2012-05-08 @ 22:55:19
URL: http://wilmassida.se
Lämnat av: lena/mamma

Du har verkligen lagt ner ett bra jobb på Zuki betr agilityn..o han har verkligen blivit snabb...du får jobba upp din kondis riktigt ordentligt nu ;-) så du hinner ifatt honom!! Det kommer att gå bra på tävlingen...som Annie sa; Första året på tävlingsbanan är en träning...framförallt för människan :-) Det är jättebra att Du ställer upp och det spelar ingen roll hur det går...KRAMIZ

2012-05-08 @ 22:55:38

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback