Kvällsdopp i solnedgången

Vi hann inte gå inom grottan ikväll, de hade stängt när vi kom tillbaka från sjöpromenaden. Ginza fick sig i alla fall ett rejält kvällsdopp samtidigt som hon fick möjlighet att springa av sig ordentligt, vilket verkligen behövdes. När hon får sina wheaten-ryck kan man nästan tänka sig henne i ett greyhound-lopp. Hon springer runt, runt, runt - och snabbt går det!






Nu ska vi spela lite kort, för det är ju det som hör husvagn (husbil...) till. Godnatt!



Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Hade kommenterat här innan men den kommentaren åker nog runt i cyberspacen...

Härliga bad bilder! Verkar vara ett jätte fint ställe. Nu när det gick så bra kanske ni gör Svenstavik till tradition. I så fall hänger vi gärna på nästa år om K ger ok så klart:) och domaren verkar lovande;)

2012-05-09 @ 15:04:34
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback