VI ÄR FRAMME!


Efter en del om och en del men så är vi nu äntligen framme i lilla Svenstavik. Campingen är underbar, måste jag säga, med en helt fantastisk utsikt över sjön, speciellt i solnedgången. Dessutom finns här ett högt berg precis intill som jag hoppas att vi ska köra eller gå uppför imorgon och här finns även en grotta att kika in i. Ja, det blir mycket som ska göras imorgon efter utställningen som vi håller alla tummar och tår vi har för att det ska gå bra. Nu tänker jag lägga in en massa bilder för er att njuta av och sen får ni en ny uppdatering imorgoneftermiddag med en massa (förhoppningsvis bra) resultat. Godnattkram!
/JSW


De äldsta sitter på första parkett när vi två-benta äter lunch

Mina älsklingar

Sen fick Alison också vara med på en kant

Fast sätet är alltid bäst! :]

Min lilla mysvovve

Lite lek i Sveg

Den vackra utsikten från campingen (Jag är inte helt klar med hur man fotar i mörker utan blixt än, därför kan ljusheten variera. Förhoppningsvis lär jag mig det under veckan som kommer ;])




Hundar och människor in action! :D





Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Skönt att ni kom fram som ni skulle! Ser jätte fint ut där. Ser ut som Lena & Zuki leker titt ut på första bilden:) LYCKA TILL IDAG! Vi håller alla tummar & tassar.

2012-05-09 @ 14:57:49
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback