en stund med världens absolut bästa

När jag kom hem från skolan i fredags blev Zazza jätteglad och med ens blev min redan bra dag ännu bättre. Det finns inget bättre än glädjen och kärleken från världens bästa vän. Detta gjorde i alla fall att jag gick ut med henne till fotbollsplanen en liten kort stund för att leka och träna litegrann. I vår ska jag återigen anmäla mig till fortsättningskurs i rallylydnad i Oxie, hoppas bara det blir av nu i vår, så jag tränade lite kort på det. :] Det blev ingen lång stund där ute i snön då jag hade en massa läxor att göra men hon blev glad och då blev jag glad. Det blev lite bilder också men då batteriet i min systemkamera var slut fick jag springa och hämta min gamla kompakta som bara blir sämre och sämre, därav dåliga bilder.



På denna bilden tycker jag hon ser så
gammal ut med allt grått skägg, men
samtidigt så lyser hennes ögon av ung
busighet, jag älskar det. :]


Så jäkla synd att denna bilden blev så suddig. :[



Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback