på tu man hand; med Zazza

Zazzas eviga motivation och förväntan är godis. Så fort ser att man har en godisbit i handen är hon där tre röda sekunder, och så hispig hon blir. Står man still gör hon allt för att imponera. Hon gör allt hon kan på en och samma gång. Är man i rörelse, ja, då ser det ut så här:


Med henne blev det nästan bara lite plojträning idag (hopp över ben och mellan armar, dansa, rulla...), mest för att hon skulle får göra något. Så länge hon får uppmärksamhet och godis så är hon lyckligast i världen, och nu räcker det för mig. Visst har jag funderat på att försöka börja på rallylydnad med henne igen men eftersom att hon blir så himla glad, för så himla lite, så känner jag att det först och främst är Ginza och Zuki som behöver den tiden av mitt liv. Men lite ligg och sitt blev det ju också :]

Ligg Sitt MOTIVATION! ;)



i love you


                                                                                                                                   


Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback