Nära skjuter ingen hare...

... Nej. För harar skjuter inte!

Återigen blev vi idag snuvade på certet då Zuki placerades som tvåa bästa hane (dock framför en championhane!) på grund av att hanen framför hade ett bättre uttryck. Förutom det var det ingen större skillnad på deras kritiker. Hur irriterande är inte det?! Men, men, sån't är livet som sagt, och det är bara att ta nya tag till imorgon då det är en holländare som dömer. Chanserna är då mindre än idag, men de blir ju i alla fall inte större av att stanna hemma. ;] Dock vet ingen riktigt vem denna domaren är och därför vet vi inte säkert vilken päls hon föredrar, vi vet bara att holländare överlag brukar gilla irländare. Men, jag kommer hoppas in i det sista att denna kvinna kommer förälska sig lika mycket i Zuki som jag gjort ända sen jag såg honom när han var 5 veckor gammal. Det spelar ingen roll vad någon domare i världen säger, för mig är han alltid snyggast. :]




Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Attans så nära! Sist jag var iväg blev en tjockpälsad BIM för en irländsk domare så fortsätt hoppas! Zukis päls har verkligen blivit ljuvlig! Imorgon tar ni det!

2012-05-09 @ 19:26:29
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback