Agilityträning inför kursstart

På tisdag börjar agilityn igen efter vinteruppehållet och då det var så himla fint väder idag kände vi att det var lika bra att testa konditionen efter den slöa vintern. Jag och mamma åkte därför ut till klubben en stund. Alla hinder stod inte ute än så vi fick nöja oss med en liten, liten bana med endast hopphinder, däcket och två slalom. Zuki var jätteduktig... så länge han orkade i alla fall. ;] Jag är mest imponerad över hur bra han klarade slalom eftersom det är det hindret som han haft svårast för att gå självständigt. Han har bara lite problem med ingången nu, då han ibland hoppar över första porten, men så fort han är inne går det galant. Dessutom börjar även farten bli väldigt bra i slalomen. Vi ser verkligen fram emot att börja träna igen, både han och jag. Han tycker verkligen det är roligt, och då blir det extra roligt för mig.






Tassavtryck
Lämnat av: lena/mamma

Ja Ni var jätteduktiga bägge två..... Lycka till på kursen...får väl se om Zuki e lika intresserad av sin "kompis" denna terminen;) Den lille token har väl ff inte lärt sig att den inte vill vara kompis med honom!!! Kramiz

2012-05-09 @ 14:52:33

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback