En mil lång promenad

Igårkväll var jag och mamma flitiga och följde med Jeanette och Wilma på "milen", som de så fint kallar den. ;] Hundarna följde självklart med och det tog cirka en timme och trekvart. Det kändes lite i benen i slutet måste jag erkänna med lite skam, men trevligt var det och man känner sig riktigt nöjd efteråt! :]
Jag bjuder på en kass bild från ikväll, tagen med mobilen. De har inte gula ögon i verkligheten... ;]




Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Ja vi ser verkligen ut att ha trevligt på bilden:) väldigt sammanbitna. Det var roligt att ni kom och gick med. Hoppas det gav mersmak — välkomna tillbaka!

2012-05-09 @ 16:41:38
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback