En stund på Falsterbo Brukshundsklubb

Vi kom precis hem efter årets första kurstillfälle på agilityn. Zuki var jätteduktig och hyfsat fokuserad och han gör mig ännu en gång till en stolt matte. :]

Tidigare idag trängde jag, mamma och alla vovvarna ihop oss i den lille gröne bilen och sen körde vi till brukshundsklubben i Falsterbo där vi gick en runda med hundarna lösa. Det belv även lite agility, utställningsträning och sök.
Zazza hittade årets första vårtecken...

... och sen hittade hon ett band som var väldigt roligt att leka med...

...och det tyckte Ginza också.

Utställningsträningen går allt bättre.

Agilityn gick också bra.


... Sen hittade Ginza och Zazza varsin pinne att tugga på.

Sen var det dags för sök, alltså leta upp mig inne balnd träden.






Tassavtryck
Lämnat av: lena/mamma

JA ni var jätteduktiga på agilityn idag, Du o Zuki! Han vet verkligen vad som gäller, det är bara ibland som han så gärna vill hälsa på sina kompisar, den lille busen!

O visst var utflykten til Falsterbo härlig. Kul när alla hundarna får chansen o jobba lite!! Kramiz

2012-05-09 @ 16:39:31
Lämnat av: Jeanette

Bra gjort Zazza - vi vill gärna se alla vårtecken som kommit!

2012-05-09 @ 16:39:58
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback