En tur till Arrie plus lite utställningsträning

Det var lika fint väder idag som igår och därför tog jag, mamma och Jonta bilen till Arrie och gick en sväng med hundarna. Det blev en promenad med både lite allmänlydnad, godisletande, utställningsträning för Ginza, lite hoppa upp och ner från höga stenar, bollhämtande för Zazza och klättrande i höga backar. Mm, händelsefull promenad det där. ;] Utställningsträningen har gjort framsteg och nu har jag till och med börjat kunna flytta rätt fram- och bakben. Jag är stolt över min lilla flicka.







Tassavtryck
Lämnat av: lena

sv. ska fixas ;). Nej, har inte bestämt än, först ska platten sitta, det är den sista pusselbiten!

Ja det får du gärna göra <3

2012-05-09 @ 15:13:13
URL: http://pudellivet.blogg.se/
Lämnat av: Grannvovvarna :))

Där var ju vi oxå i dag....fast kanske inte samtidigt som er !

2012-05-09 @ 15:13:33

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback