Lite allt möjligt

Jag är så himla nöjd med agilityn igårkväll. Zuki lyssnade verkligen på mig och var jätteduktig. Ett tossrus i början och sen helt fokuserad. Till och med platsliggning klarade han av (trots störningar med hundar runtomkring!) när vi gick banvandringar och höjde/sänkte hinder! :]

Ginza fick också följa med ut igårkväll och vi provade på agility både innan och efter kursen. Även hon var jätteduktig. Hon är fortfarande rädd för mörkret och vägrar därför ta böjd tunnel och säck, men höjdrädslan är helt borta nu. Det är härligt när det går framåt! Lika nöjda var vi i lördags efter utställnignen då hon var glad med svansen uppe hela tiden! Jodå, träning ger fädighet. :]

Nedan följer lite blandade bilder från utställningshelgen.





Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback