Och så försvann solen och kvar finns endast regn, moln och lera.

Enligt SMHI är det vår när medeltemperaturen överstiger noll i minst 7 dygn. I tisdags var det fjärde dagen på rad med väldigt fint väder och det började äntligen se ut som att våren var på väg. Men så plötsligt började det snöa igårkväll, och idag bara regnar det. Vad är det som händer med vädret?

Hundarna verkar i alla fall inte bry sig så mycket, för dem är livet alltid på topp. När jag tog en promenad med dem precis var det till och med så att Zazza var på väg att börja leka med Ginza, dock insåg hon "misstaget" ganska snabbt och återgick till att skälla på henne, som vanligt. en liten surkärring är hon allt, den där Zazza. ;] Väl hemma var det en visit badkaret som gällde. Skitiga tassar är alltid lika underbart...
Sötnosarna poserar vid en vattenpöl




Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Ja våren kom av sig. Hoppas den snart hittar tillbaka. Regn och smutsiga hundar tycker vi inte om.

2012-05-09 @ 16:40:46
URL: http://wilmassida.se
Lämnat av: lena/mamma

Nej fy....hundarna är till salu när man kommer hem efter sådant skitväder.....medaljens baksida;)men men man får ta det onda med det goda...o go'a e dem ju sen igen..efter badkarsbesöket!!

Kul att zazza-surkärring glömde av sig....så förvånad Ginza måste ha blivit!

Kramiz

2012-05-09 @ 16:41:02

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback