Lite vardagsuppdatering

Idag tränade jag lite lydnad och konster med Ginza och sen fick hon och Zuki leka lite ute på fotbollsplanen. Zazza fick också träna litegrann. I början av träningen var Ginza lite småstirrig så hon förstod plötsligt inte riktigt vad "hit" betydde... en gång satte hon säg perfekt vid sidan, men nosen pekade åt motsatt håll än vad den skulle, d.v.s, hon satte sig bak-och-fram. Vi har verkligen lyckats hitta de knasigaste wheaten i Sverige... Men i alla fall, när hon till slut satte sig rätt förstod hon äntligen vad det var vi skulle göra och sen var hon jätteduktig. Det ska bli kul att gå lydnadskurs i höst, som jag förhoppningsvis kommer kunna anmäla mig till. :]

Imorgon ska vi till veterinären. Ginza och Zazza ska bli vaccinerade och Nova ska på ultraljud! Hon har tydligen gått upp ganska mycket i vikt de två senaste veckorna, så det ska bli spännande att se hur många där är, om där är. Fast det bör det vara, alla tecken finns ju där. Myyyyyyyysigt! :]



Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Håller tummarna för små valpar!!

2012-05-09 @ 19:28:28
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback