må-bra-helg med favoriterna

Mamma är på pluggweekend i Vellinge. Zuki tog en sista minuten-resa till hundpensionatet. Pappa jobbar en del. Och resten av oss (jag, zazza och ginza) skulle ha en må bra-helg med hemmaspa. Lyxigt, va? Ja, kanske lite väl lyxigt... men mysigt har vi haft, jag och mina favoriter, och än är det en dag kvar.

Idag har det varit underbart väder vilket resulterade i en lite längre promenad med hundarna. Ginza, som än så länge är den enda av oss som fått uppleva spa-känslan (även om hon egentligen inte ser det på det viset) har både blivit badad och borstad idag och nyss kom vi hem från en härlig kvällspromenad. Dock var det otroligt kallt ute så här sent...




Jag hoppas på minst lika fint väder i morgon och ännu en härlig dag med mina älsklingar.



Tassavtryck
Lämnat av: lena/mamma

hej loppan.....pluggweekend...ja du...fy f-n för detta pluggande!! Efter detta måste det bli en weekend i New York eller nåt ;) Du (Ni) ser ut att ha haft det mysigt iaf!! KRAMIZ ...o nattinatti

2012-05-09 @ 20:02:05

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback