mina barnbarn

Jag och mamma var hos Kristina i eftermiddags med Nilla och tittade på valpisarna igen. De blev 7 veckor igår och det var roligt att se dem alla ännu en gång. Där är två små "Zukisar", en tik och en hane, båda irländare, som jag tycker är oerhört söta, såklart. ;] Men självklart är de andra också himla söta och go'a. Åh, vad mysigt det är med valpar! :]

"Zuki-hanen" "Zuki-tiken"

Hanarna posar:


Tikarna posar:

(Klicka på bilderna för större version!)



Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Å så fort tiden har gått redan 7 veckor. Jätte söta! Visst blir man valpsugen:)

2012-05-09 @ 20:01:29
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback