the world's greatest

Hon gör allt för att jag ska må bra. Hon vet när det är tillfälle för mys, och hon vet när det är tillfälle för lek. Hon känner när något inte är som det ska, och hon vet när allt är perfekt. Hon är den som aldrig lämnar min sida, och hon sitter envist kvar trots att jag gör allt för att få henne att gå. Hon är den som lyssnar bäst av alla, hon är den som aldrig avbryter. Hon är den som älskar mig precis lika mycket varje dag, även då jag förtjänar det minst. Hon är min absolut bästa vän, och hon är väldigt unik för sin sort. Jag har aldrig haft någon liknande, och jag älskar henne mest av allt. Min älskade Ginza.




Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback