samma visa om igen...

Ännu en utställningshelg med mycket fin kritik och ändå fortfarande inget sista cert. Tråkigt är det ju, självklart, men jag får ju vara nöjd trots allt - han är bäst oavsett och kritikerna är som sagt inget att klaga på! Nej, nu blir det paus ett tag framöver, i alla fall om det väntas valpar, vilket vi hoppas på. Sen är det bara att ta nya tag och fortsätta kämpa, hoppas, tro och försöka. Lite bilder bjuder jag på, och vill ni läsa hans fina kritiker finns de inom kort på hemsidan.

Lördag:



Söndag:
Han hittade en ny, jättesöt kompis som han gärna ville leka med.

När han insåg att det inte gick för sig att leka med den söta valp han fått till granne gjorde han istället det han är bäst på - att ta det lugnt.

Men sen var det ju faktiskt dags att visa upp sig för domaren, och det tycker jag att han gjorde bra.

När dagen var slut såg han ändå ganska nöjd ut. Och det ska han vara, för det är jag.



                                                                                                                                 


Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Åhhh fina ni, att det sista certet ska sitta så hårt inne. Läste kritiken och den var jätte fin!! Så fortsätt kämpa så Zuki kan få de titlar han så väl är värd! Snygg du är i dina nya (ja kanske inte så nya längre...) glasögon! Kram

2012-05-09 @ 20:55:20

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback