debut på agilityplanen och lite annan träning

Ikväll trotsade jag regnet och åkte ut med alla fyra hundarna till Malmö BK (jag har passat Frankie idag när Jojo jobbat). Pappa körde mig dit och det blev två rundor var på agilitybanan för Zuki och Ginza, lite rallyträning för Ginza och lite hopp-, slalom- och tunnelträning för båda valparna, vilket blev agilitydebut för Frankies del. När mamma slutat jobba kom hon och hämtade mig och då körde även hon agility med Ginza och Zuki varsin gång. Då jag (såklart) bara kunde ha en hund i taget när jag var själv fick valparna turas om att sitta i buren så fick de träna på det också. Nu är det strax dags att sova. Godnatt!




Tassavtryck
Lämnat av: Frankie

Tack för en trevlig dag ! Matte sa hon var lite avundsjuk som jobbade istället för att vara med . . . Och så tackar hon för hjälpen ! Natti natti !

Svar: Matte får följa med en annan dag :)
kenneleljajos.blogg.se

2012-08-28 @ 23:50:14

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback