Nu börjar allvaret

Idag blev Juni ensam valp kvar hos oss här hemma och hon verkar tycka att det är helt OK - både tvåbenta och stora fyrbenta heeelt för sig själv. Dessutom har både hon och pappa Zuki fått sig varsin makeover hos Nilla. Båda två blev himla snygga, om ni frågar mig! ;] 
(Zuki vet ni hur han ser ut vid detta laget, så det blir bara bilder på fina Juni idag)
Foton tagna av Nilla
Idag har jag också anmält till både valpkurs, rallylydnadskurs och en provlektion i klassisk balett, så nu börjar allvaret. Mer om det efter alla kursstater nästa vecka. Nu ska jag gå och försöka sova trots min irritation över att hemsidan inte fungerar att uppdatera ordentligt just nu + att min facebook precis blev heltokig. Godnatt!

Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback