So... what's new?

I söndags spenderade jag största delen av dagen i stan och shoppade loss totalt. Det blev mycket nya saker till hundarna och hundträningen plus lite annat nödvändigt. ;] Till hundträningen blev det det som visas på bild nedan: En väst (smidigare än en jacka tills det blir riktigt kallt), en liten ryggsäck (ja, den är från barnavdelningen men det är bara de som är perfekt storlek, enligt mig), en vattenskål att ha med, nedbrytbara bajspåsar för samma ändamål och så hittade jag en bra vattenflaska i panthögen här hemma. 


I måndags var det dags för rallylydnad igen och det gick lika bra denna gång. Läxan som jag gav till mig själv genomfördes halvvägs. Att lära in hela momentet är för svårt på en gång så vi delade upp det i två delar, och del ett gick himla bra i måndags så nu fortsätter vi med del två. :]
 
Sist, men definitvit inte minst, var jag idag och provade på balett på Arnbergs Dansstudio, och tro det eller ej, men jag har precis anmält mig för hela terminen. Jag har aldrig varit någon prima ballerina och jag måste erkänna att kände mig ovanligt klumpig och vilsen för att vara på en danslektion, men det var himla roligt, lärorikt och så är det ju användbart i nästan alla andra danstyper. :] Den allra största skrällen är dock att jag idag även har beställt ett par balettskor (de på bilden fast svarta), något jag för några år sen trodde att jag aldrig skulle göra, haha!


Efter dansen åkte jag, mamma och Jojo och hälsade på Ella med våra valpar. De fick leka en stund på fotbollsplanen de har i närheten och träna på lite inkallning. Det var kul att träffa lilla Ella och se de alla tre lka fint tillsammans.
 
 
Time to sleep. Godnatt!



Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback