En tur till dimmornas vinterland

Igår gick jag två långrundor med vovvarna - en med Alison och en med Ginza och Zazza. Det snöade hela dagen, även när jag var ute, och det låg en vit dimma över marken. Man såg inte många meter framåt. Dessutom var det kallt, men ändå så mysigt. Jag är nog en av de få som fortfarande är glad över snön, haha. Jag kan inte hjälpa det, jag tycker det är så vackert med snö. :] Hundarna var också glada, även Alison. De tyckte dock att det blev lite för kallt i slutet, Zazza var ju snarare en vit än en svart pudel när vi kom hem, hihi...

Det blev lite bilder också, dock inga bra då min mobilkamera inte är den bästa...







Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback