Plats i soffan?

Igårkväll när jag skulle sätta mig i soffan kändes det som en omöjlighet. I denna gamla 80-talssoffa, som har 6 stycken sittplatser, var det i princip ingen plats alls. Så här såg det ut:


Ska man verkligen behöva en soffa till i detta hus?! Hur många soffor har familjerna i "Familjen Annorlunda"? Är det lättare med 10 barn än 4 hundar? Man borde satsa på att bara ha en hund... Men vem ska jag då välja...?

Ginza Alison

Zuki Zazza

Självklart går det inte att välja. De är ju lika go'a allihopa!
Lösningen är...:



Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Föräldrarna i fam Annorlunda hinner inte sitta i soffan så är det problemet löst för dem:)

2012-07-29 @ 12:39:42
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback