smältande snö = vattenfyllda skor

Jag har gått i mina "ickevinterskor" hela vinterna utan att bli blöt eller kall om fötterna... tills nu. Igår när jag gick ut med Ginza och Zuki hade snön smällt bort på vissa ställen och där låg iställen slaskpölar. Detta tålde tydligen inte mina skor... Jag älskar vinter med mycket snö men jag hatar slasket som alltid ska avsluta det härliga.

För hundarna var det dock ingen skillnad på snö och slask, de hade lika kul ändå. Synd att man själv inte kan vara så positiv till alla slags väder. ;P

Grönt...

... och slaskigt.

Men fortfarande lika glada... :]




Tassavtryck
Lämnat av: Pia

Hej Jannica! Lånar din blogg för att skriva i för det går inte i er andra... har försökt massor av gånger utan att lyckas.. :-( Hur som helst tack för support och grattiset Lena! :-) Så fin hon blev Ginza, och så härliga foton! Kram Pia Ps nu är du så god och kommer hit om ett par veckor... ;-)

2012-05-08 @ 23:07:43
URL: http://kenneltreats.se
Lämnat av: lena/mamma

Ja Du, har Du hört talas om regnstövlar?? ;-) Kul att man kan skymta marken på dina fina foto iallafall. Det ger ju en lite hopp om att våren kanske är på G trots allt! Kram

2012-05-08 @ 23:07:56
Lämnat av: Karin granne

GRATTIS till svartingens BIR !!!

Kram Karin



(kunde inte heller skriva i den andra bloggen)

2012-05-08 @ 23:08:27

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback