två timmar i snö

Jag kom hem för ungefär en timme sen från en lite mer än två timmar lång runda med Ginza och Zazza. Jag kan säga att de är lagom lugna nu. ;] Rundan avslutades med en liten lekstund för Ginza med Alison på fotbollsplanen. På rundan såg vi rådjur (dock alldeles för långt borta för att fotografera... jag vill ha ett teleobjektiv! :P), träffade en häst, gick förbi en högljudd traktor och kämpade oss igenom hög snö... Jag får nog säga att Zazza var tapprast. Hon sjönk nästan ner helt i den höga snön men fortsatte ändå kämpa. Det är min tös det. ;]









Ännu en gång hade jag kameran på fel inställning när de lekte och sprang, jag får skärpa mig. Men någon bild kan jag nog hitta... hmm...








Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback