Utställning i Hässleholm

Idag var det dags för Bozzes första utställning..och vi var många som hejade; Jag, Gerry, Jojos granne Eva och så var Åsa (ägaren) med några av sina barn där. Det blev dock ingen konkurens eftersom han var ensam i sin klass. Men vi fick heja på så att både han och Jojo skötte sig..och det gjorde de. Han fick Hp dvs Hederspris och då han var ensam blev han ju automatiskt BIR...så kan det ju faktiskt gå till när man blir BIR dvs Bäst i ras!! Nu får han gå i lite träning på hemmaplan så får han fortsätta på fler utställningar sen i vår....man kan ju längta tills det blir utomhusutställningar. Tack Jojo för att Du visade honom ...välvisad stod det ju i kritiken..som vanligt;-) och Tack Åsa för att vi ficklåna honom till utställning..det får vi göra om!




Tassavtryck
Lämnat av: lena (jag själv)

Hej! Jag har via olika mail förstått att många har problem med att lämna tassavtryck!Tråkigt. Tyvärr vet jag inte vad felet är men ska försöka undersöka det! Tack iaf för era hälsningar!!
Mvh Lena

2012-07-29 @ 12:52:44
Lämnat av: Jeanette

Nu funkar det att kommentera för mig.
Grattis!! En vinst är en vinst:) Väldigt söt den där Bozze och coolt namn.

2012-07-29 @ 12:54:31
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback