sol + snö = perfekt vinterdag

Jag kom precis in efter att ha varit ute lite med hundarna. Först gick jag en liten runda med Zazza och Ginza då de fick springa och busa en hel del. Efter det släppte jag ut Zuki på fotbollsplanen bara några minuter så att han också fick springa lite så att pappa bara behöver rasta Zuki och Alison när han går ut med dem. ;] Det blev dock ingen träning då jag inte riktigt har tid med det idag, det får bli en annan dag.

Zazza och Ginza:









Zuki:





Tassavtryck
Lämnat av: lena/mamma

Hej! Så fina foto Du tagit!! det e´härligt med hundar och snö... Bra att Du fixade rastningen av hundarna då jag varit iväg heeela långa dagen..pust!! Du e´bäst!! Kram /Mamma

2012-05-08 @ 23:04:03
Lämnat av: Jeanette m Wilma

Kul att du startat en egen blogg!!

Otroligt fina bilder från er tur idag.

2012-05-08 @ 23:04:22
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback