Stressig dag

Idag har jag jättemycket att göra, både skolarbete och annat. Så eftersom att jag har tagit hand om hundarna måndag och tisdag då mamma varit i skolan tycker jag det är mer än rätt att hon tar hand om dem idag. ;] Haha, nej, egentligen vill jag bara lägga in en liten bild på sötnosen Ginza som inte kom med i gårdagens inlägg. Kramkalas!





Tassavtryck
Lämnat av: Annie

Hallå



Vilken fantastisk bild Jannica. Du har inte funderat på att bli fotograf?



Du har åtminstone en kund redan i sådana fall =)



Jag hoppas att vi ses till våren för att åter sätta igång med agilityn. Lilla Ecco ska ju också börja drillas lite senare så då kanske du och Ginza kan tänka er att agera träningskompisar ibland?



Vi ses



Annie

2012-05-08 @ 23:13:24
URL: http://yatzi.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback