9/3 - födelsedag

Igår var det då dags för årets första födelsedag inom familjen - Zuki fyllde två år. Men, på honom stämmer uttrycket "åldern är bara en siffra" väldigt bra, och säkert på fler hundar än honom, för han beter sig inte som att han är äldre. Enligt honom verkar han fortfarande vara, ja, max nybliven ettåring. ;]

Hans födelsedag firades i alla fall på samma sätt som alla födelsedagar här hemma brukar firas, nämligen med presenter och tårta.

Det var dock en väldigt stressig dag igår och därför blev tårtan kanske inte riktigt lika fin som det kunde ha blivit, men för honom var det ändå bara något gott att äta, så vad spelar det för roll? ;P

Tårtan deldade han med de andra vovvarna här hemma och sen fick han öppna sina presenter, och alla fick varsitt ben. Jag tror att Zuki tyckte det var ett lyckat födelsedagskalas! ;]




Tassavtryck
Lämnat av: mamma Lena

Hej! Jag tycker din tårta var jättefin och att Du fixade kalaset bra...utan mej! Kram

2012-05-08 @ 23:00:18

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback