Anmäld

Nu har jag anmält mig och Zuki till vår första agilitytävling. Lite nervöst är det faktiskt, hihi. Men vi får ta det som en träning. :]

Imorgon har jag studiedag så jag tänkte försöka ta mig ut till klubben för lite träning på dagen, hoppas bara mamma har tid att köra mig dit. Sen är det ju lov nästa vecka så då blir det kanske ännu mer träning. Synd bara att det inte finns hundvagnar att sätta på moppen... då hade jag kunnat åka dit när som helst, haha. ;]

Provilderna från Happy Dogs-fotografen kom idag. Jag tyckte dock inte bildena var något speciellt. Zuki var så sur just då och ville inte alls vara med på bild, så det fanns inte så mycket att göra för att få den perfekta bilden direkt... Jag får se hur jag gör med fotona, kanske kan jag lyckas ta några roligare själv, hihi.




Tassavtryck
Lämnat av: Annie

Kanonkul m första tävlingen. Vill du så följer jag med dig dit och stöttar och hejar på!



Det ska nog gå bra!



Blev det Lund?



Kram



Annie

2012-05-08 @ 23:09:56
URL: http://yatzi.se
Lämnat av: Jeanette m Wilma

Så modig du är! Bra! Det fixar ni hur bra som helst!

2012-05-08 @ 23:10:18
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback