bildbomb

Jag skrev ju lite innan så därför tänkte jag berätta om resten av dagen i bild - en bild säger mer än tusen ord säger man ju. ;]

Sötnosen Nova

Zazza:


Nova:


Mormor & Barnbarn - Zazza & Nova

Zuki

Mamma & dotter - Roxie & Ginza




Tassavtryck
Lämnat av: Annie

Vilka fantastiska bilder. Hade varit jätteroligt om du kunde hjälpa mig att ta lite sådana fina bilder på Yatzi in action. Har inga riktigt bra agilitybilder på henne och du är den enda mästerfotograf jag känner=)



Hon är en riktig liten sötnos den där Nova. Önskar dig stort Lycka Till på lör och sön. Hoppas det går bra både för di gu8le och di svarta=)



Kram



Annie

2012-05-08 @ 23:14:42
URL: http://yatzi.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback