C.A.C.I.B september

Titta vad jag hittade i brevlådan idag:
Haha, det är sen Zuki blev BIR i Danmark i september förra året. Nu, ett halvår senare, hade det funnit sin väg hem till oss här hemma i Sverige. Det får hamna i min lilla "hund-bok", tycker jag. :]

Annars har jag varit ute med alla vovvarna varsin runda nu precis. Jag tog mig även lite tid till att lära Ginza "backa", vilket jag tyckte gick jättebra. Hon är duktig, min lilla Ginza. :] Det blev aldrig någon tur till agilityn förra veckan så jag hoppas att vi hinner det denna veckan istället, men det är inte helt säkert. Oavsett är det kurs på lördag och det ser vi framemot. :] KRAMKALAS!



Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback