måndag och solen skiner

Jag var ute med Zazza och Ginza precis och när vi ätit åker förmodligen jag och mamma ut till agilityn med Zuki och Ginza. Det är härligt med sån't här väder. Man blir så pigg och glad. :] Precis som när snön precis lagt sig i vintras och vintersolen sken så där fint, så vill jag nu - när snön nästan är borta och vårsolen lyser så där fint - bara ut i det underbara vädret. Det är så mysigt! :]


PS. Det blev ingen agility idag, vi tar det imorgon istället. :]



Tassavtryck
Lämnat av: eva

Hejsan! Nu har jag fått instruktioner av Lena hur man lämnar Tassavtryck/hälsning till dig. Jag tycker Du har en kanon blogg med många fantastiska bilder. Snygg uppdatering från utställningen. Kul att få en inblick i er hundvärld.Nu vet jag ju att det handlar om att få så många kramar som möjligt och inte att ställa ut jycken. Kram Eva

2012-05-08 @ 23:09:14

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback