Utställningsträning

Vilket härligt väder det är idag!

Jag och mamma hämtade Nova i förmiddags för att jag ska kunna träna lite inför utställningen nästa helg. Jag tränade en liten stund, vilket gick helt okej, men tar nu en paus och kollar på reprisen av melodisfestivalen som jag missade igår. :P Snart ska jag gå ut en runda med hundarna och sen blir det mer träning inför helgen.

Imorgon funderar jag på att åka ut till agilitybanan och träna lite med Zuki och kanske även Ginza, jag får se hur det blir med det. Det beror ju lite på hur mycket prov vi får att träna till denna veckan... Nej nu får jag gå ut innan solen försvinner. :]





Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback