Vår i luften

Snön smälter bort, hur ser det då ut på agilitybanan? I eftermiddags åkte vi ut och kollade. Zuki var glad för att gräset kommit fram, men...
...lyckades ändå hitta sitt utedass!

I tur och ordning fick de sen ta en runda på agilitybanan med Jannica.

Zuki:



Till och med "den gamla"/Alison tog några varv. Dock märkte vi nu av hennes stelhet:

Zazza:

Ginza njöt i fulla drag:

Våren är på G!!!

Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Vilka härliga bilder! Våren är på väg! Lite värme också så kan vi göra en ny utflykt till hundparken.

2012-07-29 @ 13:00:37
URL: http://wilmassida.se
Lämnat av: Annie

Hallå

Vilka härliga bilder! Nu ser jag fram emot att se Zuki rocka loss på ag-banan i morgon =)

Ska blir roligt att förhoppningsvis börja med Ecco ute i Klagshamn också. Hoppas verkligen att det är bra så att vi kan stötta varandra under unghundsperioden, haha.

Vi ses

Kram

2012-07-29 @ 13:01:08
URL: http://yatzi.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback