en dag i skogen

Idag följde jag med mamma och Rebecca på viltspårskursen för att se hur det gick till och lite så. Jag tyckte det gick bra för våra hundar ändå. Vi hade med både Zazza och Ginza också så idag blev det inte så mycket väntetid utan det var upp och gå hela tiden. Kameran var också med och nu såg jag att det blev över 500 bilder... så någon måste väl vara bra? Haha. :$
En bild som jag tyckte blev bra, på mina tre små älsklingar. :]

Mer bilder från själva spåret och så kommer mamma lägga in och skriva om inom kort, så det är bara till att hålla ut! ;]



Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Vilken fin bild!

2012-05-08 @ 23:11:46
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback