födelsedagen firas med agility, tårta och present

Idag fyller Ginza och hennes syskon 1 år. GRATTIS TILL DEM! :] Detta firades självklart med hundtårta, present och lite fotografering nu ikväll. Dessutom var det första gången på agilityn för oss idag, vilket jag tyckte gick bra. Det var några gånger hon tyckte att de andra hundarna såg något mer intressanta ut än hindret, eller mig, men det tränar vi bort. Gick det med Zuki så ska det gå med Ginza. ;] Dessvärre var det lite lerigt på agilitybanan och hon tvingades därför att bada när vi kom hem. Det var nog det allra sämsta med födelsedagen, eller vad tror ni?

Hon är inte sitt sötaste jag när hon är blöt, men det får gå ändå. ;]



Pipleksaken tyckte hon mycket om, kanske för mycket. Ungefär två minuter senare var den sönder, inte ett pip hördes... som vanligt när hon är i farten.



Tassavtryck
Lämnat av: Annie

Ja, det är fart i den tjejen. Det där m leksakerna låter som en viss annan liten buse som bor här hemma hos oss. De har en del gemensamt =)



Ginza kommer att bli en kanonbra agilityhund, ser fram emot att åka på tävlingar tillsammans nästa år med de två stollarna. Den 27 juni är det tävling i Simrishamn, dit får du anmäla dig m Zuki.



Hälsningar



Annie

2012-05-08 @ 22:56:38
URL: http://yatzi.se
Lämnat av: Jeanette

Kul att ni är igång med agilityn och att det kändes bra. Bad och födelsedag var ingen bra kombination. Säker på att tårta och presenter vägde upp det hela:)

2012-05-08 @ 22:56:58
URL: http://wilmassida.se
Lämnat av: Karin

GRATTIS Ginza, hoppas du får nya pipleksaker nästa helg när ni är på utställning, storpack blir säkert billigare !!

2012-05-08 @ 22:57:27
URL: http://www.softstars.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback