Upp och ner - så är livet på utställning

Idag var vi i Helsingör. Bilen var fullpackad - 4 personer och 5 hundar. Finns det hjärterum, så finns det stjärterum! ;-) Tack Karin och Jeanette för trevligt sällskap!

Som ni kan se under resultat var kritikerna inte lika positiva som i Berlin, men absolut helt OK! Och det är just så utställningslivet är - upp och ner! Det är ju bara domarens subjektiva bedömning som gäller, och smaken är ju som baken - delad! ;-)

Imorgon är det nya tag som gäller. Då bär det av till Hilleröd. Fortsätt gärna att hålla tummarna! :-)

Vi vill också passa på att skicka lite extra hälsningar till er som har valpar från vår A-kull - GRATTIS ALLA A-HUNDARNA PÅ 7-ÅRSDAGEN! Hoppas ni blir bjudna på den goda hund-tårtan. ;-)

Alison med A-kullen 2003

Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Tack själv för en trevlig dag! Utställningsresultaten är inte alltid kul men kul att umgås och ha trevligt:)

2012-05-10 @ 00:04:37
URL: http://wilmassida.se
Lämnat av: Karin

STORT GRATTIS TILL Zukis BIR idag i Hilleröd !!!

Tack oxå för en trevlig helg, hoppas jag inte smittat er med min envisa förkylning :(

Kram Karin

2012-05-10 @ 00:05:01
URL: http://softstars.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback