årets första igelkott

Egentligen var det tänkt att jag och mamma skulle följa med Jeanette ut med hundarna och gå milen, men tyvärr blev Jeanette tvungen att jobba över och därför blev det inte så. Istället gick jag och mamma lilla grusvägen till Tygelsjö och sen tillbaka längs den stora vägen. Den rundan är inte riktigt en mil lång, men det fick duga idag eftersom vi tyckte att hundarna kunde få springa av sig lite vilket de lätt kan göra på åkrarna mellan Hököpinge och Tygelsjö. :]

Nästan hemma träffade vi en ny kompis - en söt liten igelkott. Den kan inte ha varit så jättegammal då den fortfarande var ganska liten, men ändå var den så orädd när jag gick nära för att fota...

De är så söta!

Nu börjar (?) klockan bli på tok för mycket. Jag har suttit framför datorn nästan hela dagen för att bli klar med Ninas födelsedagspresent till imorgon och är riktigt trött nu. Skönt att skoldagen imorgon bara består av en lektion - spanska! :]



Tassavtryck
Lämnat av: lena/mamma

Tack för sällskapet. En härlig promenad..o igelkotten var jättesöt!!Kramiz

2012-05-09 @ 18:52:09
Lämnat av: Jeanette

Ledsen att jag strulade till det men skönt att höra att ni ändå fick en härlig tur!

2012-05-09 @ 18:52:47
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback