Det är dags att fira påsken nu...



Det är otroligt härligt väder ute idag igen. Jag har spenderat de första timmarna av dagen i stan för att inhandla de sista påskpresenterna och snart kommer resten av vår familj och mormor och morfar hit för en mysig påskkväll. För en stund sen gick jag en runda med hundarna och det är nästan så det är lite för varmt för dem, de söker sig gärna till skuggan eller in bland de höga växterna på åkern, men jag tycker det är härligt. ;]
Hoppas att ni haft, har eller ska ha en otroligt mysig påsk! :]



Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Underbar bild!

2012-05-09 @ 18:54:56
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback