En långrunda till Vellinge

Jonathan skulle cykla hem, mamma hade lagt undan en bok på biblioteket som jag gärna fick hämta och jag skulle hämta min canvastavla på pressbyrån som jag beställde för en månad sen. Detta resulterade i en långrunda med hundarna. Först gick vi till biblioteket.

Sen gick bort till pressbyrån för att få reda på att jag skulle ha med ett papper som jag inte visste jag skulle få (hade fått mejl) och därför kunde jag inte hämta tavlan. Istället gick vi bort till toppen där Jonta skulle in och hämta något på posten, och sen bar det av hemåt...

På toppen handlade vi även en flaska kallt vatten men dumma jag hade ju glömt vattenskål, så jag fick helt enkelt improvisera fram en egen skål, gjord av en fin, blå bajspåse. ;]


När vi gick förbi brevlådan på väg hem hittade jag lappen där, såklart! Typiskt att jag inte kollade det innan bara... Men i alla fall så körde pappa ner mig dit när han kom hem så jag fick hämtat tavlan till slut och jag måste säga att jag är riktigt nöjd. Motivet är ett av mina foton från Tännforsen i somras och så fort jag fått upp den på väggen tänkte jag lägga upp en bild här, för jag är verkligen nöjd. :]



Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Wilma kan visa dem hur man dricker ur flaskan:) Fast det behövs ju inte med en så kreativ matte som du som fixar en skål.

2012-05-09 @ 18:53:58
URL: http://wilmassida.se
Lämnat av: lena/mamma

Bra med långrunda....och kreativitet:) Man får ta vad man har.....

Och din tavla blev jättefin!!!Kramiz

2012-05-09 @ 18:54:13

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback