En mysig vårpromenad i Beijers Park

Igår tränade jag Ju Jutsu i fyra timmar och efter det gick jag och mamma ut med vovvarna i Beijers park som ligger precis bredvid Malmö Budokwai (där jag tränar). Det blev lite klättrande och balansövning på stockarna som låg lite var stans och ännu en gång var Zazza först med att hitta ett nytt vårtecken - en humla. Dock var hon nära på att äta upp den så jag fick snabbt som attans förklara för henne att det inte var någon särskilt bra idé... På grund av detta hann jag inte få ett foto på den tjusiga humlan bland de vackra blommorna... men jag fick några bilder på vovvarna i alla fall. Två ligger redan i inlägget under och två eller tre kommer i ett inlägg lite senare, men ni kommer självklart få några i detta inlägg också. ;]
Kram JSW







Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback