Luften är full av kärlek...

Igår gick jag och Jonathan en runda med Zuki och Ginza efter skolan. Vi gick den lilla grusvägen mot Tygelsjö och släppte dem på den lagom stora gräsplätten mellan åkrarna. Där låg en hög med höbalar vilka hundarna inte var sena med att undersöka...

Snart var de uppe på högre höjder och hade jag inte stoppat Ginza hade hon lätt klättrat upp till toppen, hon var nämligen på väg.

Sen fick de leta lite godis innan det bar hemåt igen.


Och så över till rubriken... Zazza har börjat höglöpa vilket betyder lite irriterande gnällande från Zukis sida och väldigt mycket inbjudande gester från Zazzas sida. Dock har hon inte riktigt förstått att det endast är lönt att bjuda in killar, för henne går det lika bra med Ginza - som inte fattar någonting just nu. Zazza som alltid skäller på henne annars är nu helt plötsligt väldigt närgången...


Till en början var det nog ganska mysigt (på första bilden ser det ju nästan ut som att Ginza kramar tillbaka), men sen blev det nog lite jobbigt ;] Synd om Ginza bara sen när Zazza snart kommer återgå till sitt riktiga, bitchiga, jag!



Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Fina bilder som alltid på fina hundar! Förstår att Ginza undrar vad som pågår med Zazza:) Håller på med kursen hos Lisa onsdagar t o m v19. Hör av dig om du vill följa med och titta någon gång. Kram Jeanette

2012-05-09 @ 16:42:42
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback