"Tjillevippen!", fast nä...

Just det, tavlan var det ja... :]


Idag har Zuki varit hos frissan Nilla och blivit snygg inför morgondagen. Samtidigt gick jag och mamma en runda med de andra vovvarna som glatt sprang runt. Ginza har verkligen fått springa av sig...


Det var till och med så hon tyckte att hon behövde vila litegrann... ;]

Sen hittade hon även några hål i marken som hon försökte krypa in i, men hon fick inte plats. Tänk om hon bara kunnat göra som Bertil i Nils Karlsson Pyssling och säga "tjillevippen", och sen bli lika liten som en kanin...

Zazza lekte bara med kottar som vanligt...

Vattnet var också väldigt intressant, tyckte Ginza. Några gånger såg det ut som att hon var på väg ner så då fick man snabbt stoppa henne...

Sötnosarna!




Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback