Utställning i Naestved...

Idag slutade vi som tvåa bästa hane med den nog finaste kritik Zuki någonsin fått. Visst är jag jättenöjd med min lille pojke, och visst är jag glad för en sådan fin kritik, men det är otroligt surt att vi ännu en gång missar vårt sista cert, det är ju verkligen bara det jag vill ha. När han fått det kan jag helhjärtat ägna mig åt agilityn, vilket både han och jag tycker är allra roligast. Hade han behövt två cert till hade jag inte brytt mig lika mycket, men nu är han bara ett enda danskt cert ifrån att bli både dansk och svensk champion - vi bara måste ha det. Det går inte att ge upp nu. Nej, vi får fortsätta kämpa, jag och min lille påg - för vi ska ha det! :]




Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Ni får absolut inte ge upp! Klart ni ska ha ert sista cert - det är Zuki (och du) verkligen värda. När ni fått det hoppas jag du dyker upp med Ginza för annars kommer vi att sakna er.

2012-05-08 @ 22:39:30
URL: http://wilmassida.se
Lämnat av: Annie

Trist att missa med en placering. Ni tar det snart! Ska bli riktigt roligt att tävla mot er nu i vår. Vi hoppas på en bra match. Zuki är suuuuperduktig och kan bli hur bra som helst. Inte trodde man väl att det var sånt ös i Nalle Puh =)



Ses!



/Annie

2012-05-08 @ 22:39:54
URL: http://yatzi.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback