Bra fredag detta!!!

Längesedan jag skrev något här.....men idag kändes det rätt, efter 2 goda nyheter!!! Första; Min röda, "fina"bil, som Ni kanske minns, pajade ju midsommarafton i fjol, kom hem i förra veckan, efter att ha stått på verkstad i 7 månader. Och idag blev den besiktigad och den gick igenom :) Det gillar nog framförallt hundarna som har fått åka i en liten, liten bil tsm, alla 4 lösa i baksätet....inte alls bra, men vad gör man.
Andra; Ginza fick A på höfterna och hennes bror Gizmo fick B!!! Så skönt......

Imorgon ska vår lilla Nova komma hit och stanna i helgen.......Så det blir säkert livat och glatt här hemma..... Gamla Alison(snart 14 år) löper. Zuki verkar inte ha något emot att ha lite kul med henne trots hennes höga ålder.....och Alison, ja hon uppskattar såklart en liten "toyboy"!! Hundar verkar verkligen ha koll på vad som e meningen med livet;)

Ha en trevlig helg alla Ni som läser.......



Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Å vilka GODA nyheter!!!!!! Det är ju super både det ena och det andra.

2012-05-09 @ 15:09:45
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback