En blåsig och kall promenad i Falsterbo

Jag, mamma och våra tre vovvar tog en promenad med Jeanette och Wilma i Falsterbo. Det blev promenad, fri lek, träning och sök. Ginza har blivit jätteduktig vad gäller lydnad och det skulle vara jättekul att gå lydnadskurs med henne, kanske ska jag försöka hitta någon som verkar bra? :] Här kommer i alla fall några söta lekbilder.





Nu ikväll kollade jag och mamma på ett program om leoparder på tv:n. Det tyckte Ginza var väldigt intressant. Hon är söt min lilla älskling. :]




Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Tack för en trevlig tur! Vilka fina bilder det blev. Tycker det riktigt syns hur kallt det var. Lydnad är kul så om tiden räcker till så satsa på det (också):)

2012-05-09 @ 15:10:26
URL: http://wilmassida.se

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback