Ännu en tur till Limhamnsfältet

I torsdags var jag och åkte skridskor på Kockums med skolan och när jag slutat kom mamma med Ginza så vi kunde ta en promenad på limhamnsfältet. Ginza var lika glad som alltid och träffade många nya kompisar. De små hundarna är dock fortfarande populärast! ;]





I söndags tog jag en runda med hundarna i det, förmodligen, finaste vädret på väldigt, väldigt länge. Det var riktigt skönt att komma ut - som jag längtat efter en lite varmare sol med lite mindre snö! Det blev några söta bilder, en ligger på hemsidans framsida, och så fort min dator vill fungera som den ska, ska jag fixa till dem lite och sen ska ni få lov att se dem. :] Nu ska jag gå och lägga mig och sova. Jag har hållt på och fixa och trixa med hemsidan ända sen jag kom hem från skolan idag, datorn har inte riktigt velat som jag har velat... Mycket hade försvunnit när vi förde över det från mammas till min dator så en hel del har jag fått göra om och en hel del har jag lagt till. Nu tror jag i alla fall att jag ska ha fått in allt. Ha det så bra!



Tassavtryck
Lämnat av: lena/mamma

Håller med Dig! Härligt värder var det också!! Och jag kan bara säga att sista foto e så JÄTTEFINT o då menar jag inte bara för att jag har tagi det:P utan för att Ni tre e sååå söta!! Det skulle kunna vara reklam för någon "sundhetsartikel"!! Ni ser så sunda OCH naturligt söta ut!! Kramiz

2012-05-09 @ 14:54:33

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback