jag är trött på kyla, snö, is och slask.

För någon dag sedan började jag fundera på om jag kanske skulle börja träna och tävla juniorhandling igen, mest bara för att det är min sista chans i år. Och i så fall skulle jag verkligen vilja göra det med Ginza, mest för att hon också behöver något att göra, precis som Zuki har agilityn. Men för att det ska gå bra behöver jag verkligen träna, och hur lätt är det egentligen när all mark runt omkring är täckt av snö, is och slask? Nej, för första gången i mitt liv längtar jag bort från kyla och snö, och det säger jag som älskar snö mycker mer än en varm sommaräng. Men jo, det är faktiskt sant. Denna vintern har bestått av otroligt mycket snö under en väldigt lång tid. Visst har det varit vackert och roligt och allt det där som jag älskar med snö, men det är mycket svårare att träna i. Så nu drömmer jag mig bort till vårsol och torr mark täckt av härligt grönt gräs, men tills dess får jag väl fortsätta att kämpa mig fram på ostadiga ben i vinterkalla och otroligt hala Hököpinge. ;]



Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Jag är också trött på kyla, snö, is och slask och inte minst mörker. Superkul om du tävlar i år. Vi hejar på dig!!!

2012-05-09 @ 15:08:06
URL: http://wilmassida.se
Lämnat av: Karin

Håller med dig...det är som om vintern aldrig vill ta slut, jag längtar oxå tills man ser det gröna gräset :)

Kram

2012-05-09 @ 15:08:20

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback