på promenad i behov av skridskor

Jag och Jonathan gick en runda med mina tre små älsklingar idag, men jag måste berätta att det inte var det lättaste. Jag har aldrig känt mig så klumpig och maktlös över min egen kropp i hela mitt liv. Det är is överallt i denna lilla by och det är hemskt... men ändå lite kul. Jag ramlade pladask på rygg en gång, halkade så att jag snubblade över Zazza en gång och ramlade över Ginza en gång. Jag säger bara; det är tur att man har händer! Men det roligaste är att hundarna faktiskt kan dra en framåt på grund av att man bara glider, dock är detta också det jobbigaste, för vad händer om hundarna av någon anledning plötsligt skulle rusa iväg? Jag skulle förmodligen flyga efter. Tur är väl då att man inte har hundar med hög jaktinstinkt. :]


När vi gått en liten sväng bestämde vi oss för att besöka den snötäckta fotbollsplanen för att leka. Det var väldigt populärt bland vovvarna och framförallt Ginza visade hur lycklig hon blev. Zazza och Zuki tyckte också det var skoj, men Zazza är mer för att gräva och Zuki mer för utforska världen. Jag blev av med honom två gånger, men som tur var hittade han snabbt tillbaka båda gångerna. Mm, de är lite busiga de där terrierna. ;]




Uppdateringen blev inte mycket bättre under lovet och jag måste be om ursäkt för det. I veckan som kommer börjar dessutom skolan och all träning igen och tiden kommer återigen bli knapp. Jag lovar i alla fall att jag ska göra mitt allra bästa för att klämma in lite tid för framförallt hemsidan så ofta som möjligt. Det finns mycket gammalt som jag fortfarande inte haft tid att lägga in där ännu, och det skäms jag för. Även bloggen ska jag försöka börja uppdatera allt oftare igen, men jag kan inte lova att det blir snart. Så länge hoppas jag att ni njuter av livet och är försiktiga när ni går ut så att ni inte halkar och skadar er. ;]



Tassavtryck

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback