och så var allt som vanligt igen...

... med tre hundar hemma och fortfarande ingen utställningschampion. Men, det var lika nära idag, om inte närmare, och det är lite så där smått irriterande. Nu har jag kollat upp höstens utställningar i danmark också och på tre av dessa hittar jag ingen info om vad domaren plockat fram tidigare, ska man chansa? Jag får prata med mammsen.

När vi kom hem i förmiddags plockade vi fram allting inför valpningen som troligen sker inom de närmaste dagarna, spännande. När allt var färdigfixat i hundrummet, med handdukar, antecknignsblock, saxar, termometer, våg och gud vet allt, så åkte vi för att hämta Ginza från pensionaten som hon bott på i helgen och Zazza från mormor och morfar där hon bott i helgen. Ginza blev jätteglad att se oss och hoppade glatt in i bilen. Zazza blev också jätteglad att se oss, men när hon såg Ginza hoppade hon lugnt upp i morfars knä och la sig och där tyckte hon gott hon kunde ligga kvar några dagar till... ;]

En trött Ginza efter två dygn på pensionat. Zazza myser med Morfar

Nu ska vi snart hämta Nova, hihi. :]



Tassavtryck
Lämnat av: Jeanette

Ja ni ska chansa på ALLT i Danmark:) Det enda vi vet säkert är att om man inte är där blir det inget cert! Ha, ha Zazza är för rolig!

Blir spännande att se när de små valparna bestämmer sig för att komma till världen.

Tack för en trevlig utflykt idag! Ses en annan dag!

Kram Jeanette

2012-05-09 @ 19:30:09
URL: http://wilmassida.se
Lämnat av: lena/mamma

Klart du ska fortsätta chansa..DU e BÄST och Zuki är.....som han är;) Du vet att jag lider när Ni är såååå nära....men jag tycker du tar "förlusten" på ett mycket bra sätt.... KRAMIZ

2012-05-09 @ 19:31:15

Lämna gärna en tassavtryck nedan:

Jag heter:
Kom ihåg mig till nästa gång

Min e-postadress: (publiceras ej)

Adressen till min blogg/hemsida:

Mitt avtryck:


Trackback